Dag 21 - Favoritbok från din barndom

Jag glömde att skriva av dag 20 när jag skrev första inlägget och jag har ingen aning om vad det är på den dagen pinsamt. Om ni vet vad man ska göra på dag 20 så är det bara att kommentera. 
 
Jag skriver dag 21 idag istället ;) Det här är nästan den enklast frågan hitills för när jag var liten var jag BESATT av Kitty böckerna skrivna av Carolyn Keene. Jag läste både lill och stor Kitty. Jag började läsa de för att min mamma läste mycket "stor Kitty" när var liten och hade kvar flera av sina böcker som jag då fick. Jag har även en Kitty bok som min mormor hade när hon var liten. Mina mostrar har inga döttrar så deras Kitty böcker fick jag också. Jag tyckte de var spännande att läsa då hon var detektiv. Det ledde till att jag bara köpte fler och fler. 
 
Den här lådan är fylld av böcker och nästan alla av de är Kitty böcker. Jag har även läst fler Kitty böcker än vad jag har för jag lånade vissa på biblioteket. Kitty böckerna läste jag under flera års tid. Jag vet tyvärr inte när jag började läsa de eller när jag slutade. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0