Dag 16 - Favoritkaraktär: kvinnlig

Min kvinnliga favoritkaraktär är mycket enklare att bestämma, Det är Hermione från Harry Potter. Jag vet faktiskt inte varför det är just henne det bara är det. 
 
Jag tror att jag tycker om henne så mycket är för att jag läste om henne när jag var liten och sen när jag blev äldre. Jag har typ "växt upp" med henne. Hon har alltid varit min favorit karaktär i Harry Potter delvis för att hon var den enda tjejen av de tre. Hermione läser även mycket böcker och det gör/gjorde jag med. Jag har faktiskt alltid innerst inne tyckt att Herminoe och Harry passade bäst tillsammans. 
 
Jag har sett upp till henne ända sen jag var liten och det kommer jag nog fortsätta att göra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0