Hårda Paket = De bästa paketen

Det var länge sedan det var julafton men jag tänkte ändå visa vilka böcker jag fick i julklapp. Jag får alltid böcker i julklapp. I år fick jag 3 st. 
 
 
 
 
 
Jag, En av David Levitha. Jag har inte tidigare läst något av honom. Men jag har bara hört bra saker om honom och den här boken, så det ska bli spännande. 
 
 
 
 
 
 
The maze runner - I dödens labyrinth av James Dashner. Jag såg filmen och älskade den. Har redan hunnit läsa boken och älskade även den. (reccension av den borde komma lite senare)
 
 
 
 
 
 

 
 
Lejontämjaren av Camilla Läckberg.Jag har läst alla hennes tidigare böcker och gillade dem. Men
 
det var ett tag sedan jag läste kriminalromaner. Det kommer nog ta ett tag innan jag börjar läsa den. Men läsas ska den ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0