Inte som jag trodde

Att blogga var inte som jag trodde. Det tog mer tid än vad jag trodde speciellt när jag inte hade några idéer. Jag tog mig lite vatten över huvudet att börja med en tag som det ska skrivas nya inlägg varje dag. 
 
Det hände ganska mycket och det var ganska stressigt i skolan då det sista var tvunget att skickas in innan lovet. Jag la då bloggen åt sidan och fokuserade på det andra. Jag har velat ta tag i bloggen när det blev lugnare men jag tog mig aldrig tid till det, förrän nu.
 
Nu ska jag försöka ändra på det. Jag har fått lite nya idéer. Jag kommer skriva lite inlägg då och då. När jag känner för det helt enkelt. Jag ska fortsätta på tagen, men det kommer inte komma ett inlägg varje dag.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0