Dag 8 - Den mest överskattade boken

Andra och tredje boken i serien Beautiful Creatures tycker jag är väldigt överskattade.
 
Första boken tyckte jag var väldigt bra och längtade tills fortsättningen skulle översättas till svenska. När andra boken sedan kom ut så tyckte jag att samma saker upprepades ganska mycket och blev då väldigt besviken. Men eftersom första var så bra så ville jag endå ge tredje boken en chans och hoppades att den skulle vara lika bra som första. Det var den inte.. Jag tyckte att även den upprepade samma sak som både första och andra boken och när alla tre böckerna är 500 sidor långa blir det väldigt uttjatat. 
 
Det finns även en fjärde bok men den har jag inga planer på att läsa. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0