Första inlägget

Hej!
Jag är en bokberonde tjej på 15 år från Västerås. Jag älskar att läsa och det har jag alltid gjort för det mesta läser jag typiska "tjej" böcker men även lite fantasy. För ett tag sen upptäckte jag att det fanns bokbloggar och eftersom jag älskar att läsa blev jag inspirerad att också starta en bokblogg.
Hannah
2014-11-09 @ 19:07:15
URL: http://drawreadandtakeaphoto.blogspot.se

Hejsan! Välkommen till bokbloggs världen!
Jag är oxå rätt ny här , har haft min blogg i drygt tre månader!
Om du har bloglovin kan vi följa varandra, för vi verkar gilla ungefär samma slags smak på böcker och skulle vara roligt att se hur det går för dig! Skaffa annars bloglovin.. Det är lätt! Annars hjälper jag gärna! / Hannah :)

Svar: Hej Hannah! :) Tack! Det skulle vara roligt att följa dig med, Nu har jag skaffat bloglovin och följt dig tror jag ;)
bokberoende.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0